Docházkové systémy

  • Instalujeme docházkové systémy, které Vám přinesou plnou kontrolu nad pohybem a docházkou Vašich zaměstnanců.
  • V tomto regionu máme výhradní zastoupení firmy Safescan, která je zárukou vysoké kvality docházkových terminálů a SW.
  • Safescan jsou vybaveny kromě čtečky čipů a karet také biometrickou čtečkou otisku prstů pro předcházení falšování docházky.

Docházkový systém MyJablotronDocházkový systém MyJablotron​​

Zaručuje perfektní přehled o docházce zaměstnanců při využití zařízení Jablotron 100.

Výhody aplikace

  • Minimální náklady na hardwar
  • Intuitivní ovládání bez složitých a nákladných školení obsluhy
  • Možnost síťového provozu na více stanicích

Požadavky na systém

  • Alarm JABLOTRON 100 a novější
  • Napojení na aplikaci MyJABLOTRON
  • Standardní kancelářský počítač pro administraci

​​KOMPLETNÍ ČASOVÉ A PREZENČNÍ ŘEŠENÍ

Inteligentní terminál Safescan TA-8015 spojuje nejnovější přibližovací technologie RFID s komplexním softwarem pro správu, takže zaměstnanci mohou snadno zaznamenávat příchody a odchody, zatímco vám dává k dispozici výkonné nástroje pro efektivní správu vašich pracovních sil.

Docházkové systémy​Specifikace

  • ​Integrovaná čtečka RFID karet
  • Rychlá a snadná instalace
  • Vestavěný Wi-Fi modul pro připojení k bezdrátové síti
  • Registruje až 3 000 uživatelů
  • Ukládá až 100 000 časových záznamů
  • 3,5" TFT barevný displej
  • Grafické uživatelské rozhraní (GUI)
  • Samoobslužný dotaz umožňující zaměstnancům snadné ověření časových protokolů
  • 8 funkčních kláves pro snadnou registraci pracovních kódů
  • Navigační tlačítka
  • Řízení přístupu ke dveřím a snímač alarmu aktivován
  • Automatický stavový spínač (s přednastavenými časovými rozsahy příchodů / odchodů, začátků a konců přestávek)
  • Prezenční software pro neomezený počet uživatelů v ceně
  • Správa uživatelských dat a časových záznamů (přítomnost, absence, přestávky)
  • Komplexní funkce výkaznictví
  • Přístup k časovým záznamům v reálném čase
  • Zpráva v okamžiku požáru / přehled přítomnost v reálném čase pro větší bezpečnost zaměstnanců
  • Export dat do Excelu a mzdových programů pro správu lidských zdrojů (formát .csv)
  • Rozsáhlé funkce pro správu zaměstnanců
  • Funkce filtru zaměstnanec / oddělení
  • Počítá pracovní dobu a přesčasy
  • Možnosti / plán zaokrouhlování (časy příchodu a odchodu)
  • Více pracovních dob
  • Docházka s kódy událostí / pracovními kódy (dovolená, lékař, nemoc, apod.)
  • Píchání příchodů s kódy projektů
  • Automatická funkce zálohování dat
  • Protokoly se přidávají a upravují ručně
  • Export dat přes USB nebo přes připojení Ethernet (LAN) a Wi-Fi v reálném čase
  • Podporuje použití více terminálů v rámci jedné sítě
  • Možnost duálního ověřování - docházka v kombinaci s kódem PIN a čipem
  • Terminál ve 14 jazycích: EN, DE, FR, IT, ES, PT, NL, CZ, SK, HU, PL, SE, DK, FI
  • Software ve 13 jazycích: EN, DE, FR, IT, ES, PT, NL, CZ, SK, HU, PL, SE, BG
  • Bez ztráty dat v případě výpadku proudu
  • Model pro montáž na stěnu
  • Rozměry: 15 x 25,1 x 4,5cm
  • Hmotnost: 630 g
  • záruka spokojenosti 14 dnů
  • Certifikováno CE
  • Minimální systémové požadavky: Windows 7, 8, Windows Server 2008

 

Kontaktujte nás

Máte zájem o naše služby, nebo jen dotaz?
Neváhejte nás kontaktovat telefonicky nebo pomocí poptávkového formuláře.